Crikey

Idag har vi varit på Australia Zoo, alltså Steve Irwins (Krokodiljägaren) zoo. Det var en lång men kul dag.
Vi har båda lärt oss mycket, vi har klappat och hållt i en krokodil, klappat känguru och koala och sett en massa massa andra djur, bla wombats, mina favoriter, jag älskar dom, dom är ju så söta!
Det sprang även omkring en massa ödlor överallt, dom var lite puckade för dom flyttade inte alltid på sig och jag höll på och trampa på dom lite då och då.
Vi kollade även in ormarna och sånt, men jag föredrog wombatsen.

Today we've been to Australia Zoo, the late Steve Irwin's (aka the crocodile hunter) zoo. It was a long but fun day. We learnt a lot, we got to pet and hold a little crocodile, pet a kangaroo and a koala and seen lots and lots of other animals. Andrew likes the crocs and snakes and stuff but I prefer the wombats, I love the littel cuties!
There were also a lot of lizards running around everywhere and they were a bit stupid cause they didn't always move so more than once I almost stepped on them.
Andrew and a croc
me and a kangaroo
me and a koala
Wombat!
one of the many lizards running around everywhere

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0