Godis!

Min mamma skickade ett par paket härom veckan och ett av dem innehöll massor av godis! Jag åt upp två av de tre Läkerol-askarna inom en vecka och vi åt också upp en sommar-Polly inom ett par dagar och igår åt vi (mest jag) upp den stora lösgodis-påsen. Jag är lite ledsen att det är över, men vi njöt av varenda godisbit.

Vi har fortfarande kvar en Läkerol och är det en eller två påsar med Polly? Jag har gömt dem så att vi inte skulle äta upp dem direkt. Problemet är bara att jag är ganska bra på att gömma saker så jag hoppas att vi hittar dem när suget blir för stort. En gång i England gömde jag lite godis och jag hittade påsen 4 månader senare. Ok jag hade inte letat efter påsen konstant i 4 månader, men ändå. Jag blev väldigt glad när jag äntligen hittade den och jag är säker på att min lycka kommer att vara lika stor denna gång.

Tack mamma, du är underbar!

Ah just det, bara för att klargöra att vi inte är kompletta tjockisar och besatta av svenskt godis, mamma hade faktiskt skickat med lite kläder och skor i paketen, det var inte bara godis, ärligt!


 

My mom sent us a couple of packages the other week and one of them contained lots and lots of sweets! I finished two of the 3 Läkerols within a week and we also finished one Summer Polly within a couple of days and yesterday we (mostly me) finished the big bag of pick and mix. Im sad that its gone, but we enjoyed every single piece of sweet. We still have one Läkerol and is it one or two bags of Polly? I have hid them so we would eat them as well straight away. Problem is that Im quite good at hiding stuff so I do hope well find them when the cravings get too bad. Once in England I hid some sweets and I found the bag 4 months later. Ok I hadnt been looking for 4 months straight but still. I was very happy when I finally did find it and Im sure my happiness will be the same this time.

Thank you mom, you are wonderful!!

Oh yeah, just to make it clear that we are not complete fatties, my mom had actually sent some clothes and shoes as well in the packages, it wasnt just sweets, honestly!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0