30

Jaha då var det även min tur att fylla 30. De flesta av mina kompisar fyllde ju 30 förra året och jag såg deras ångest och lärde mig från dom hur man inte ska göra. Varför tror ni att Andrew och jag beslutade oss för att flytta till Australien just detta år?

 

Ni behöver inte oroa er, jag har ingen åldersångest. Jag mår bra och känner mig inte ens en dag äldre än igår :) och som ni ser så är jag som ett bra årgångsvin, jag blir bara bättre (och vackrare) med åren ;)

Mini Sofie

So, here it is, it is my turn to turn 30. Since most of my friends turned 30 last year I got to see their anxiety and I learned what not to do. Why do you think Andrew and I decided to move to Australia this year? :)

You don’t have to worry though, I have no age-related anxiety. I feel good and I don’t feel (or look) not even a day older than yesterday :) and as you can see I’m like a good wine, I just get better (and more beautiful) with age ;)

 

5th Birthday                                 Out fishing                               Honeymoon in Greece


Kommentarer
Postat av: Miia

Grattis igen kompis! ;D

2011-09-30 @ 10:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0