Brunch

Brunch

På lördag morgon gick jag till gymmet för att boxas lite, väldigt ambitiöst av mig jag vet. Andrew tänkte följa med mig och träna lite själv, men han stannade i sängen istället. Men han tog sig ur sängen och mötte mig när jag var klar och vi gick och käkade brunch på ett litet ställe Kate visade oss för ett par veckor sedan. Det är ganska svårt att hitta om jag ska vara ärlig. Det ligger på en bakgata och har egentligen ingen skylt eller nåt så om du inte vet att den finns där kommer du förmodligen inte hitta det.

Hur som helst,
vi visste att det var där och därför hittade vi det :) Jag hade Fattiga riddare med en rabarber och bärkompott och nån citronsås sak och varm choklad. Det var jättegott och Andrew, som är typisk Brit, hade en baconmacka och te :)

Bra start på helgen!



On Saturday morning I went to the gym to do some boxing, very ambitious of me I know. Andrew was gonna come with me to the gym and work out but he stayed in bed instead. He did however meet me after Id finish in the gym and we went to brunch at this nice little place Kate showed us a couple of weeks ago. Its quite hard to find to be honest. Its located on a backstreet and doesnt really have a sign or anything so if you dont know its there you will probably not find it.

Anyway, we knew it was there and therefore we found it :) I had French toast with a rhubarb and berry compote and some lemon sauce thing and hot chocolate. It was really nice and Andrew, being the typical Brit, had a bacon sandwich and tea :)

Good start to the weekend!

I've just been boxing for an hour on a Saturday morning which is why I look shattered.
Bacon sandwich and tea
Pretty hot chocolate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0