Moving Day

Idag har vi flyttat, äntligen! Så jäkla skönt att kunna packa upp och vi har kunnat laga mat!! Spaghetti med köttfärssås, inte så avancerat men gott och hemmagjort! På vandrarhemmet hade vi ju bara en micro.
Vi delar som sagt med ett kinesiskt par och dom är så söta. Jag tror vi kommer trivas här.
Jag har hittat lite kampsportklubbar oxå som jag har kontaktat och jag ska nog gå och träna brasiliansk jiu jitsu på lördag. Ska bli spännande. Det verkar vara mest sånt här eller andra saker som jag aldrig har hört talas om. Så vi får se vad det blir.
Nu ska vi gå och träna på vårat gym hehe :)

Today was moving day! Finally! Sooo nice to finally be able to unpack AND we have cooked dinner! Spaghetti bolognese :) In the hostel all we had was a microwave.
I think we're gonna be happy here and the Chinese couple we are sharing with seem really nice.
I found some martial arts clubs nearby and I have contacted a few and I think I will go and try some Brasilian Jiu Jitsu on Saturday. Never tried it before but I'm looking forward to it. It seems to be a lot of BJJ around here or some wing shu or whatever it was called. Anyway, you always get free trials so we'll see which one I'll go for.
But now I'm off to train in our gym :)
Our new home
The gym       The pool The tennis court (and our flatmates)

Kommentarer
Postat av: Rubina

Varför är jag inte förvånad att du letar upp kampsport ställen - anger management issues, ellu ;) Vad hände med Qi Gong DVD:n, används den för att stabilisera bordet?



PS. Ser jättevackert ut!

2011-04-28 @ 09:49:25
Postat av: Sofie

Haha Rubina! Qi Gong DVDn sitter så fint i hyllan, tänkte börja med den i Thailand men Andrew ville kolla på TV, så nu får jag slåss om datorn istället. Ska fixa TV nu i veckan så kan jag börja :)

2011-04-28 @ 10:41:54
Postat av: Sofie

Nice! Hoppas på att få se bilder inifrån också =)

2011-04-30 @ 16:11:22
Postat av: Nicola

Looks very nice Sofie and spacious.xxx

2011-05-09 @ 09:48:26
URL: http://daysinoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0