Normal?

Det har varit jäkla kallt i våran lägenhet för att det tydligen inte finns någon värme!! Helt galet! Vi sa det till kineserna att det här funkar inte, kan ju inte bo utan värme. Dom var snälla och köpte ett element åt oss och sen härom dagen när jag kom hem så såg jag detta:

Är detta normalt? Är det bara jag som tycker att det är lite skumt och ja lite ofräscht? Införskaffade dom denna för att vi tycker att det är kallt? jag vet att vi har lite språkproblem men jag är helt säker på att vi var tydliga.
Jag ber om ursäkt för att jag har lagt upp en bild på en toalett här, jag vet att det är skumt och säkert lite äckligt, så jag ber om ursäkt om ni är äcklade :)

It's been very cold in the house since autumn came and we realised that there is no heating in the house! Completely mental! So we spoke to the Chinese and said that this is not working, we can't live without heating. They were nice and let us borrow a blanket and then they actually bought a heater which was very nice of them.
Then the other day when I came home I noticed this (see picture).
Is this normal? Is it just me who think this is a bit weird and well "unhygienic"? Did they go out and buy this because we were cold? I know we have some language difficulties but I was pretty sure we explained what the issue was.
And I'm sorry for putting a picture of a toilet on here, I know it's weird and probably gross, so I'm sorry if you are grossed out :)

Kommentarer
Postat av: Hiller

Hahaha....alltså gud vad roligt. Upplevde ett äkta laigh out loud moment när jag läste det här och sedan såg bilden på eran uppklädda toalett.



Men skämt åsido... I'm on your side, det känns aningens ofräscht!

2011-05-27 @ 08:22:38
Postat av: Miia

Muahahahha vad roligt :D

2011-05-30 @ 15:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0