Ok here we go

Jaha nu är det snart dags. 31 mars åker vi.

Den här gången bär det av till Australien för ett år. Förra gången vi drog iväg, till Nya Zeeland, så hade vi ju en blogg på offexploring.com men den här gången tänkte vi (varför skriver jag "vi" när det är jag som kommer att sköta bloggen?) prova oss på en "riktig" blogg. Får se hur det går.

Sofie (http://misshiller.blogg.se/) har hjälpt mig och hon har bla gjort designen, rätt snygg va? Men nu tänkte jag prova mig på att göra mitt första inlägg.

Bloggen kommer först och främst att vara för våra familjer och vänner som kanske är nyfikna på hur vi har det och så vill vi ju inte att ni ska glömma oss :) Jag kommer att göra mitt bästa att skriva både på svenska och engelska som jag gjorde förra gången, men vi får se. I NZ så var ju internet rätt så segt så jag kanske inte kommer att hinna, det beror ju även på hur mycket jag har att skriva om.

Jag lovar att försöka lägga upp en massa bilder oxå, jag vet att det är mycket mer intressant än att läsa en massa text, plus att ni vet ju att jag är rätt bra på att skriva en massa skit =)

Näe det får räcka som första inlägg.






Ok here we go again. We fly on the 31st March.

This time we're off to Australia for a year. Last time we were off, to NZ, we had a blog on offexploring.com but this time I thought we'd try having a "real" blog, so here we go.

Sofie (http://misshiller.blogg.se/) has helped me and she has also designed it. I think she did quite a good job :) But now I'm gonna try and figure out how to use this thing.

This blog will first and foremost be for our families and friends whoc might be interested what we are upto and lets face it we don't want them to forget us. I'll try my best to write both in Swedish and English like I did last time, but we'll see. In NZ the internet was pretty slow and I have a feeling it will be the same in Oz, but it depends, I might not even have a lot to write about.

I do, however, promis to try and insert a lot of pics, I know that's a lot more interesting than to read a lot of text and we all know I like to write a lot of crap ;)

Oh well, now I'm gonna do a preview and see how this looks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0