En vecka kvar - one week to go

Nu är det bara en vecka kvar tills vi åker. Det mesta är klart, tror jag. Flyget är ju bokat sen länge, boende är bokat för de första 5 nätterna i Thailand och de första 5 nätterna i Melbourne. Och lägenheten är nedackad och uthyrd.

Andrew har mer eller mindre packat sin väska, jag kämpar fortfarande. Hur svårt ska det vara att packa kan man tänka, men det är jätte svårt! Min första teori va att min väska var för liten att det var därför mina saker inte fick plats men nu har jag bytt väska och min teori verkar inte funka. Andrew kanske har rätt, jag kanske har för mycket saker. Men jag förstår inte hur jag ska kunna göra mig av med nåt, jag packar ju typ ändå för ett år!
Hmm får nog ta och gå igenom det igen och se om man kan plocka ur nåt




Only a week to go now until we leave. Most of the things on the list are done, I think. Flight has been booked since ages back, accommodation is booked for the first 5 nights in Thailand and the first 5 nights in Melbourne. The flat has been packed and rented out.

Andrew has more or less packed his bag and I am still struggling. How hard can it be to pack, one might wonder, but it is really hard! My first theory was that my bag was too small to fit all my stuff, but then I changed bags and my theory kinf of fell apart. Maybe Andrew is right, maybe, just maybe, I might have too many clothes (and shoes). But I don't understand how I can get rid of any of the things, I mean I am packing for a year!
Hmm maybe I should have another look through my stuff and see if I can remove anything.


These were our bags last time, how come I have more stuff this time?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jisses! Jag skulle adrig få plats med allt jag "behöver" i en sån där liten väska! =P

2011-03-25 @ 14:48:20
URL: http://misshiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0